فرهنگیان بازنشسته بخوانند| دعوت به کار مجدد بازنشستگان

امیدوار هستیم با الحاق معلمین جدید و نیز استفاده از ظرفیت خرید خدمت معلمان که بصورت خرید خدمتی هستند، مشکل کمبود معلم حل شود.
فرهنگیان بازنشسته بخوانند| دعوت به کار مجدد بازنشستگان
کد خبر : ۴۸۲۵۴

رئیس سازمان برنامه و بودجه دلیل به تعویق افتادن بازنشستگی معلمان را تشریح کرد.

 داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص بازنشستگی معلمان گفت: بازنشستگی را در آموزش و پرورش به تعویق انداختیم تا این امکان فراهم شود کسانی که بازنشسته می‌شوند بتوانند ادامه خدمت بدهند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در ارتباط با استخدام‌های جدیدی که باید امسال انجام می‌شد، این فرایند در همان ماه‌های خرداد و تیر انجام شد، افزود: مقداری برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به تاخیر افتاد و همین باعث شد در ابتدای شروع مدارس این معلم‌های جدید نتوانند سرکلاس حاضر شوند. معلمان جدیدالورود گزینش شده و شروع به‌کار کرده‌اند.

منظور ادامه داد: امیدوار هستیم با الحاق معلمین جدید و نیز استفاده از ظرفیت خرید خدمت معلمان که بصورت خرید خدمتی هستند، مشکل کمبود معلم حل شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ظرفیتی که ایجاد کردیم که از بازنشستگان آموزش و پرورش نیز استفاده کنیم و بازنشستگی را در آموزش و پرورش قدری از لحاظ قانونی به تعویق انداختیم تا این امکان فراهم شود کسانی که بازنشسته می‌شوند بتوانند ادامه خدمت بدهند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر